Ilmoittaudu SiMan huhtikuun tapahtumiin

16.1.2018

Siperian Martoilla on huhtikuussa kaksi mielenkiintoista vierailua. Varmista paikkasi ilmoittautumalla sähköpostitse SiMa:n osoitteeseen siperian.martat@gmail.com

Pokrova 10.4.

Tiistaina 10.4. vierailemme Pokrovan ortodoksisessa veljesyhteisössä Kirkkonummella klo 17 alkaen. Silloin on vielä meneillään ortodoksien pääsiäinen, ja pääsemme ihastelemaan hienoja pääsiäiskoristeita. Tapaamme paikan päällä, paikalle pääsee kätevästi esim. U-junalla (Jorvaksen seisake).

Ilmoittaudu 2.3. mennessä. Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostitse maksuohjeet. Ilmoittautuminen on sitova.

Osallistumismaksu: 20 € Siperian Martoilta, 25 € muilta sisältäen opastuksen ja illallisen (borssikeittoa, kaalipiirakoita, mehua, kahvia, teetä ja makeaa piirakkaa). Vierailun kesto on 2,5 tuntia.

Palomuseo 19.4.

Torstaina 19.4. vierailemme Erottajan pelastuslaitoksella (Korkeavuorenkatu 26) ja sen palomuseossa. Opastus alkaa klo 17. Tapaamme C-rapun oven edessä klo 16.50. Tutustumme vanhoihin museopaloautoihin ja palontorjunnan historiaan. Mikäli pelastusaseman tilanne sallii, pääsemme katsomaan myös nykypäivän paloautoja. Vierailun lopuksi kiipeämme vuonna 1891 valmistuneen pelastusaseman torniin, josta aukeaa huikea näköala Tallinnaan saakka. Vierailun pituus on noin 2,5 tuntia.

Palomuseon pääsymaksu 2 € maksetaan käteisellä paikan päällä. Ilmoittaudu mukaan 9.4. mennessä.

Nähdään SiMa:n tapahtumissa!

Leena / SiMa