ProMartat - Keitä me olemme?

ProMartat ry kun Uudenmaan Marttoihin kuuluva, joulukuussa 2010 perustettu aktiivinen ja moderni marttayhdistys. Yhdistyksen perustajat vierailivat syksyllä 2010 Marttaliitossa Helsingin Ekonomien mukana ja innostuivat marttailuaatteesta. Tällä hetkellä promarttoja on yli 700! Jäsenten keski-ikä on n. 60 vuotta, ja suurin osa jäsenistämme on 51-60 vuoden ikähaarukassa.

Virallinen kotipaikkakuntamme on Helsinki, mutta jäseniä yhdistyksessämme on Helsingin lisäksi Espoosta, Vantaalta ja koko Uudeltamaalta.

Tapaamme useamman kerran kuussa erilaisten tapahtumien merkeissä. Tapahtumakalenteriimme voit tutustua tästä.

Tavoitteemme on

• kehittää monipuolisesti kädentaitoja
  • edistää henkistä ja fyysistä hyvinvointia
  • tuoda järkeä arjen kulutukseen.

Meitä ProMarttoja yhdistää tekemisen meininki: järjestämme monipuolista ohjelmaa marttaperinteitä kunnioittaen moderneilla mausteilla. Promartalla eivät esiliinan nauhat kiristä!

Tervetuloa mukaan jäseneksi, jos koet promarttailun omaksesi! Yhdistykseemme kuuluu kaikenikäisiä, -kokoisia ja -näköisiä promarttoja ja -martteja - mitään jäsenvaatimuksia ei ole.

Voit vaikuttaa yhdistyksemme toimintaan osallistumalla tapahtumiin aktiivisesti ja antamalla palautetta hallitukselle. ProMartat elää ajassa ja katsoo tulevaisuuteen avoimin ja uteliain silmin!