Ompelupaja ma 3.10. ja 10.10. - ommellaan mekko

5.9.2022

Syksyn ihanin mekko on itse tehty Nelli!

Tässä yhden illan ompelupajassa ommellaan tyylikäs Suuri Käsityö -lehdestäkin tuttu Nelli-mekko! Nelli-mekko on suunniteltu alunperin kudotulle ja hyvin laskeutuvalle kankaalle, kuten viskoosi, tencel- tai ohut puuvillasatiini, mutta ohjaajamme kokemuksen perusteella kaava toimii oikein hyvin mitä erilaisemmilla materiaaleilla, kuten pellava, joustodenim tai jopa trikoo.

Nelli-mekko on helppo ommella ja kaava soveltuu hyvin myös aloittelijoille.

Tervetuloa siis ompelemaan hyvässä seurassa syksyn ihanin mekko! Tarvitset mukaasi vain hyvää ompelumieltä. Kankaan voi ostaa paikan päältä Salapakan ihanasta valikoimasta tai voit tuoda oman kankaan (250 cm 140 cm leveää kangasta). Jos haluat esipestä kankaan, josta ompelet ennen kurssia, voit käydä ostamassa sen etukäteen.

Aika: Maanantai 3.10. JA 10.10.2022 klo 16.00/17.00-20.00 (voimme aloittaa joustavasti klo 16 tai 17 sen mukaan miten pääset paikalle).

Paikka: Kangaskauppa Salapakka, Katariinankatu 1 sisäpiha, 00170 Helsinki

Hinta: 30 euroa/promartta sisältää  sisältää valmiiksi piirretyn kaavan, opastuksen ja kaikki tarvittavat ompelutarvikkeet paitsi kankaan sekä teehetken ompelun lomassa

Ilmoittaudu täyttämällä lomake viimeistään 19.9.2022