PM-lajikokeilu: AsahiHealth ma 17.8.2020

13.7.2020

Tule testaamaan Asahia, kehoa kokonaisvaltaisesti avaavaa ja venyttävää harjoitusta, ProMarttojen seurassa! Harjoitus sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

AsahiHealth on Suomessa kehitetty liikuntamuoto, jossa yhdistyvät sekä itämaisen että länsimaisen terveysliikunnan parhaat perinteet. AsahiHealth–terveysliikunta on tarkoitettu sekä ennaltaehkäiseväksi että jo syntyneitä ongelmia hoitavaksi. Liikkeiden suunnittelussa on otettu huomioon erityisesti suomalaisten yleiset terveysongelmat kuten niskan ja hartiaseudun vaivat, selkävaivat, kaatumisista aiheutuvat vammat sekä ikääntymisen aiheuttamat liikunta- ja toimintakyvyn väheneminen.

Asahi soveltuu kaikenikäisille ja kaikenkuntoisille; iäkkäämmille terveysliikunnaksi, urheilijoille palutumisharjoitteeksi, työpaikoille työpaikkaliikunnaksi.

Aika: Ma 17.8.2020 klo 17.00 - 18.00

Paikka: Pyhän Birgitan puisto, Eiranranta, 00100 Helsinki

Hinta: 7,50 EUR/promartta

Tilaisuus on tarkoitettu ProMarttojen jäsenille. Mukaan mahtuu 20 osallistujaa.

Ilmoittautuminen on päättynyt 9.8. Voit tiedustella mahdollisia peruutuspaikkoja Annilta sähköpostilla promartat@hotmail.com.