Muutos sähköpostijakelulistassa 16.1.2023

11.1.2023

Siirrymme 16.1. alkaen käyttämään Marttaliiton jäsenrekisteriä uutiskirjeen ja muun jäsenviestinnän postituslistana. Yhdistyksen aiemmin ylläpitämä sähköpostijakeluilista poistuu käytöstä.

On mahdollista, että näissä kahdessa rekisterissä on eroja esimerkiksi sen vuoksi, että jäsen on itse päivittänyt tietojaan Yhdistysavaimessa ja/tai yhdistykseen ilmoitettu sähköpostiosoitteiden muutos olisi jäänyt päivittämättä liiton rekisteriin.

Jos et saa uutiskirjettä sähköpostiisi maanantaina 16.1. klo 8, sinun kannattaa ensin tarkistaa roskapostikansio ja merkata sinne mahdollisesti päätynyt uutiskirje luotetuksi sisällöksi. Jos uutiskirjettä ei sieltäkään löydy, voit kysyä sähköpostilla promartat@hotmail.com, mihin sähköpostiosoitteeseen uutiskirjeesi on lähetetty ja kertoa, mihin sähköpostiin haluat sen niin lähetämme sen uudestaan.

Jatkossa pyydämme jäseniä ilmoittamaan kaikki yhteystietojen muutokset lomakkeella Marttaliittoon. Lomakkeella kysyttävä jäsennumero löytyy Martat-lehden takakannesta.