Tapahtumien ilmoittautumis- ja peruutusehdot

Ilmoitamme aina erikseen jäsenille lähetettävällä sähköpostilla, kun tapahtumaan on mahdollista ilmoittautua. Viestissä kerromme tarkemmat tiedot mm. tapahtuman osallistumismaksusta, ilmoittautumisajasta sekä siitä, onko tapahtuma tarkoitettu myös muille kuin ProMartat ry:n jäsenille.

Tilaisuus järjestetään, jos tilaisuuteen ilmoittautuneita ja osallistumismaksun maksaneita on riittävä määrä. ProMartoilla on oikeus perua tilaisuus, jos maksaneita osallistujia ei ole tarvittavaa määrää. Osallistujien minimimäärä määritellään erikseen kullekin tilaisuudelle. Osallistumismaksu palautetaan vain siinä tilanteessa, kun yhdistys peruuttaa tilaisuuden vähäisen osallistujamäärän takia.

Ilmoittautuminen on sitova vasta, kun osallistumismaksu on maksettu. Maksa osallistumismaksu vasta, kun saat sähköpostiviestillä vahvistuksen ilmoittautumisesi vastaanottamisesta. Vahvistukset tehdään ilmoittautumisjärjestyksessä. Vahvistussähköposti sisältää tarkemmat maksuohjeet (mm. tilinumeromme ja viimeisen maksupäivän).

Jos haluat peruuttaa ilmoittautumisesi ennen kuin olet maksanut osallistumismaksun, ilmoita siitä aina kirjallisesti yhdistyksen sähköpostiin promartat(a)hotmail.com.

Maksettu ilmoittautuminen on sitova ja osallistumismaksu palautetaan vain tilaisuuden peruuntuessa. Jos tilaisuuteen ilmoittautunut ja osallistumismaksun maksanut promartta haluaa peruuttaa osallistumisensa, hänellä on oikeus hankkia itse tilalleen korvaava osallistuja. Osallistujavaihdoksesta tulee aina ilmoittaa tilaisuuden järjestäjälle yhdistyksen sähköpostiin. Voit myös kysyä tapahtumavastaavalta, onko tilaisuuteen jonotuslistaa. Jos ilmoitat peruutuksesta viimeistään kaksi päivää ennen tilaisuutta ja tilaisuuteen on jonotuslista, tiedustelemme jonossa olevien kiinnostusta osallistua tilaisuuteen.

Tervetuloa ProMartta-tapahtumiin!