Portugalin makuja -ruokakurssi 27.9.

Kala- ja äyriäisruoat ovat portugalilaisen ruoan keskiössä. Etenkin turska, eli bacalhau, sekä sardiinit ovat kalaruokien kulmakiviä. Portugalilaiset suosivat tuoreita raaka-aineita, ja aromikas oliiviöljy on tärkeä osa ruoanvalmistusta. Kurssilla valmistetaan mm. caldeirada kalapataa, caldo verde keittoa ja pastéis de nata kermaleivoksia.

Aika: Maanantai 27.9.2021 klo 17.00-20.30

Paikka: Uudenmaan Marttojen opetuskeittiö, Lapinlahdenkatu 3

Hinta: 35 euroa/promartta sisältää opetuksen, ruokaohjeet ja ruokailun.

Tapahtuma on tarkoitettu ProMarttojen jäsenille. Mukaan mahtuu 10 osallistujaa.

Ilmoittaudu täyttämällä alla oleva lomake viimeistään 20.9.2021

Tapahtumailmoittautumisrekisterin tietosuojaseloste

Uudenmaan Marttojen lähikursseilla noudatetaan voimassa olevia viranomaissuosituksia, jotta jokainen voi tulla kursseille turvallisin mielin. Kursseille otetaan normaalia vähemmän osallistujia, jotta riittävät etäisyydet voidaan säilyttää. Kurssilla edellytetään kasvomaskin käyttöä tartuntariskin vähentämiseksi muuna aikana paitsi ruokaillessa. Edellytys koskee kaikkia, joilla ei ole terveydellistä estettä maskin käytölle. Voit lukea turvallisuudesta tarkemmin täältä.

Kaikki paikat on toistaiseksi varattu. Voit ilmoittautua jonottamaan mahdollisia lisä- tai peruutuspaikkoja alla olevalla lomakkeella.

Ilmoittaudu jonottamaan peruutuspaikkaa Portugalin makuja -ruokakurssille

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.