Ilmoittaudu ProMarttojen kevätretkelle 11.5.

Aika: lauantai 11.5.2019 klo 8.30 - 19.00
Paikka/reitti: Helsinki-Kuninkaanlampi-Loviisa-Langinkoski-Malmgård-Helsinki
Hinta: 93 €/henki
(sisältää matkaohjelman, bussikuljetukset, aamupäiväkahvit ja lounaan)

Tänä vuonna ProMarttojen kevätretkellä tutustumme Itä-Uudenmaan ja Kotkan historian helmiin ja niiden nykypäivään.  Näemme kesken jääneeseen linnoitusrakennelmaan syntyneen Kuninkaanlammen  rannalla sijaitsevan kauniin puutarhan, jossa juomme myös aamupäiväkahvit. Tutustumme Loviisassa taiteilija Riitta Nelimarkan ja Jaakko Seeckin patriisilinnaan Bongaan ja sen ainutlaatuiseen museogalleriaan. Nautimme buffet-lounaan ravintola Degersby Gillessä josta suuntaamme Langinkosken keisarilliseen kalamajaan, jonka upeissa maisemissa keisari Aleksanteri vietti kesänsä vuodesta 1889 aina kuolemaansa 1894 asti.  Paluumatkalla pääsemme kierrokselle edelleenkin Creutzin aatelissuvun kotina toimivaan Malmgårdin kartanon uusrenesanssilinnaan ja tutustumme tilan nykyiseen toimintaan. Puodista voi halutessaan ostaa mukaan tilan omia ekologisia tuotteita.

Matkaan lähdemme klo 8.30 Kiasman edestä ja takaisin Helsingissä olemme n. klo 19.00.

Matka on tarkoitettu vain ProMarttojen jäsenille. Jos vapaita paikkoja on vielä 6.4. jäljellä, avaamme matkan myös ei- jäsenille.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 17.4. täyttämällä alla oleva ilmoittautumislomake.

Ilmoita myös erikoisruokavaliot.

Matkan vastuullisena järjestäjänä toimii Kartanomatkat.

Tapahtumailmoittautumisrekisterin tietosuojaseloste

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.