PM-lajikokeilu: AsahiHealth

Aika: 17.8.2020 klo 17 - 18
Paikka: Birgitan puisto, Helsinki

Tule testaamaan Asahia ProMarttojen seurassa Birgitan puistoon.

AsahiHealth on Suomessa kehitetty liikuntamuoto, jossa yhdistyvät sekä itämaisen että länsimaisen terveysliikunnan parhaat perinteet. AsahiHealth–terveysliikunta on tarkoitettu sekä ennaltaehkäiseväksi että jo syntyneitä ongelmia hoitavaksi. Liikkeiden suunnittelussa on otettu huomioon erityisesti suomalaisten yleiset terveysongelmat kuten niskan ja hartiaseudun vaivat, selkävaivat, kaatumisista aiheutuvat vammat sekä ikääntymisen aiheuttamat liikunta- ja toimintakyvyn väheneminen.

Asahi soveltuu kaikenikäisille ja kaikenkuntoisille; iäkkäämmille terveysliikunnaksi, urheilijoille palutumisharjoitteeksi, työpaikoille työpaikkaliikunnaksi.

Asahin liikesarjat on suunniteltu niin, että koko keho saa niiden avulla kokonaisvaltaisen avaavan ja venyttävän harjoituksen. Asahissa painotetaan rentoutta, kehon pystysuoraa asentoa ja hengityksen yhteyttä liikkeeseen. Liikkeet on  suunniteltu tarkoituksella niin yksinkertaisiksi, että kuka tahansa pystyy harjoittamaan asahia.

Ilmoittautuminen 13.-7.8.