Ansu Auterinen

Ansu asui pitkään Hollannissa, josta palasi Suomeen syksyllä 2008 ja jäi eläkkeelle vuoden 2010 alusta. Rakas ystävä Tarja oli aloittanut marttailun noihin aikoihin ja houkutteli Ansunkin marttatoimintaan. Yhdessä etsittiin sopivaa yhdistystä, ja Ansu päätyi valitsemaan dynaamiselta ja modernilta tuntuvan ProMartat. Päätös oli oivallinen, ProMarttojen tapahtumat ovat tuoneet elämään mahtavan lisän: ihania ihmisiä, kiinnostavia ja hauskoja tapahtumia, matkoja mukavassa seurassa, kaikkiaan sitä odotettua uutta tekemistä.

Hallituksessa Ansu ottaa nyt ensi askeleita roolinaan toiminta vapaaehtoismarttojen kummina. Ansu on tosi innoissaan ja kiitollinen siitä, että pääsi mukaan tähän tehoporukkaan, jossa tehdään työtä yhdessä ja nautitaan myös yhdessä tuloksista!

ProMarttailun lisäksi Ansun päivät täyttyvät touhusta tyttären perheen kanssa mummina Saaralle ja Otsolle, golfia ja bridgeä pelaten ja omasta kunnosta huolehtien. Kirjallisuus ja matkailu kuuluvat myös Ansun aktiviteetteihin; mökki Saimaalla kutsuu kesäisin rentoutumaan.