Tutustu uusiin hallitusjäseniin Leaan ja Anniin

ProMarttojen hallitus vm 2018: vasemmalta Raija, Riikka, Anni, Elina, Lea, Taina ja Tiina

Hallituksen uusi sihteeri Lea Pulliainen kertoo oman marttatarinansa:

"Tuttavuuteni ProMarttojen kanssa on ollut hyvin lyhyt. Keväällä 2017 näin ystäväni Facebook-sivuilla mainoksen Viipurin matkasta. Kiinnostuin ja päästäkseni matkalle mukaan liityin ProMarttoihin, ketään matkalle lähtijöistä en ennalta tuntenut. Matka oli kaikin puolin antoisa, Viipuri ja sen ympäristö osoittautuivat hienoksi matkakohteeksi ja samalla tutustuin moniin ProMarttoihin. Jotenkin vaivattomasti solahdin mukaan toimintaan, ihan kuin olisin  jo kauan ollut mukana yhdistyksessä.

Toisaalta en ihmettele, että olen kokenut ProMartta-toiminnan heti omakseni, edustanhan tyypillistä ProMarttaa iältäni, kotipaikkakunnaltani ja Facebook aktiivisuudeltani.

Hallitukseen liityin aikalailla miettimättä. Ajattelin, että joko osallistun toimintaan hallitusvastuulla tai ilman. Tulin valituksi yhdeksi vuodeksi. Valinnastani olen iloinen ja ylpeä. Olen kokenut ProMartta-toiminnan mukavaksi, ihmiset ovat avoimia ja helposti lähestyttäviä. Toivottavasti minäkin osoittaudun hyväksi ProMartaksi."

Uusi jäsenvastaavamme Anni Sulopuisto on jo kokeneempi promartta.

Anni päätyi ProMartaksi melkein vahingossa reilut neljä vuotta sitten. Omaa marttayhdistystä etsiessä Uudenmaan piiristä kehoitettiin tutustumaan ProMarttojen modernimpaan marttatoimintaan. Neuvo oli erinomainen. ProMarttojen toiminnan monipuolisuus, käytännönläheisyys ja yhdessä tekemisen ilo ajoivat Annin pikku hiljaa hallitukseen asti. "Haluan järjestää tapahtumia joihin itse osallistuisin. Tässä jäsenmäärässä uskon, että ne kiinnostavat myös muutamaa muuta marttaa."

Vapaa-aika kuluu perheen parissa, kotona odottaa 1,5-vuotias poika. Kesäisin Annin löytää polkupyörän selästä ja puutarhapalstaa kuoputtamasta. Talvisin kirjastosta tai puutyökurssilta.

Hallituksessa jatkaviin Tainaan, Raijaan, Tiinaan, Elinaan ja Riikkaan voit tutustua täältä.