ProMartat - keitä olemme?

ProMartat ry on aktiivinen ja moderni marttayhdistys. Syksyllä 2010 joukko Helsingin Ekonomeja vieraili Marttaliitossa ja innostui marttailusta, jonka seurauksena joulukuussa 2010 järjestettiin uuden marttayhdistyksen perustamiskokous. ProMartat sai alkunsa.

Tällä hetkellä promarttoja on jo lähes 600. Keski-ikämme on 57, vuotta ja suurin osa jäsenistämme on iältään 51-60 vuoden haarukassa.

Virallinen kotipaikkakuntamme on Helsinki, mutta jäseniä yhdistyksessämme on Espoosta, Vantaalta ja koko Uudeltamaalta. Lisäksi meillä on toimintaryhmä Tulppaanimartat Hollannissa.

Tapaamme vähintään kerran kuussa erilaisten tapahtumien merkeissä, yleensä useamminkin. Tapahtumakalenteriimme voit tutustua tästä.

Tavoitteemme on

• kehittää monipuolisesti kädentaitoja
  • edistää henkistä ja fyysistä hyvinvointia
  • tuoda järkeä arjen kulutukseen.

Meitä ProMarttoja yhdistää tekemisen meininki: järjestämme monipuolista ohjelmaa marttaperinteitä kunnioittaen moderneilla mausteilla. Promartalla eivät esiliinan nauhat kiristä!

Tervetuloa mukaan, jos koet promarttailun omaksesi! Yhdistykseemme kuuluu kaikenikäisiä, -kokoisia ja -näköisiä promarttoja ja -martteja - mitään jäsenvaatimuksia ei ole. Yhdessä ProMartat ovat valtava määrä tiivistynyttä positiivista energiaa, reipasta huumoria sekä yhdessäolon ja tekemisen riemua. Voit vaikuttaa yhdistyksemme toimintaan osallistumalla tapahtumiin aktiivisesti ja antamalla palautetta hallitukselle. ProMartat elää ajassa ja katsoo tulevaisuuteen avoimin ja uteliain silmin!