ProMartat - keitä olemme?

ProMartat ry on joulukuussa 2010 perustettu aktiivinen ja moderni marttayhdistys, jonka siemen lähti itämään jo syksyllä 2010, kun Helsingin Ekonomit vieraili Marttaliitossa. Marttailuaate sai meidät innostumaan ja tällä hetkellä promarttoja on jo yli 400. Keski-ikämme on 54 vuotta ja suurin osa jäsenistämme on iältään 51-60 vuoden ikähaarukassa.

Virallinen kotipaikkakuntamme on Helsinki, mutta jäseniä yhdistyksessämme on Espoosta, Vantaalta ja koko Uudeltamaalta. Lisäksi meillä on toimintaryhmä Tulppaanimartat Hollannissa.

Tapaamme vähintään kerran kuussa erilaisten tapahtumien merkeissä, yleensä useamminkin. Tapahtumakalenteriimme voit tutustua tästä.

Tavoitteemme on

• kehittää monipuolisesti kädentaitoja
  • edistää henkistä ja fyysistä hyvinvointia
  • tuoda järkeä arjen kulutukseen.

Meitä ProMarttoja yhdistää tekemisen meininki: järjestämme monipuolista ohjelmaa marttaperinteitä kunnioittaen moderneilla mausteilla. Promartalla eivät esiliinan nauhat kiristä!

Tervetuloa mukaan, jos koet promarttailun omaksesi! Yhdistykseemme kuuluu kaikenikäisiä, -kokoisia ja -näköisiä promarttoja ja -martteja - mitään jäsenvaatimuksia ei ole. Yhdessä ProMartat ovat valtava määrä tiivistynyttä positiivista energiaa, reipasta huumoria sekä yhdessäolon ja tekemisen riemua. Voit vaikuttaa yhdistyksemme toimintaan osallistumalla tapahtumiin aktiivisesti ja antamalla palautetta hallitukselle. ProMartat elää ajassa ja katsoo tulevaisuuteen avoimin ja uteliain silmin!