Marttataustainen pariskuntaporukka mukaan tv-ohjelmaan?

23.3.2018

Hei!

Etsin MTV:n viihteelliseen visailuun mukaan rentoa ja huumorintajuista neljän pariskunnan ystäväporukkaa (8 tyyppiä), jolla on esimerkiksi yhteinen tausta, intohimo, työ tai elämäntapa.
Minulle tuli mieleen ottaa teihin yhteyttä, jos teille tulisi laajasta kontaktipiiristänne mieleen sopiva aktiivinen ja rempseä ystäväporukka. Porukan yhteistä tekemistä voi olla niin Martta-toiminta, karaokeiltamat tai vaikka vuosittaiset matkat yhdessä. Haluaisin mukaan eri ikäisiä ihmisiä ympäri Suomen!

Ohjelmassa neljä toisilleen entuudestaan tuttua pariskuntaa kisaa lämminhenkisessä ja huumoristisessa tietovisassa, jonka kysymykset liittyvät kaveriporukan yhteisiin muistoihin ja tarinoihin. Osallistujille on luvassa lämminhenkistä hauskaa liittyen parisuhteisiin ja ystävyyteen.

Puoli päivää kestävät ikimuistoiset kuvaukset järjestetään Helsingissä toukokuun viimeisellä viikolla 2018. Majoitamme kauempaa tulevat osallistujat.

Olisin kiitollinen mahdollisesta vinkkauksesta eteenpäin.
Tätä linkkiä MTV:n viralliselle hakusivustolle saa jakaa vapaasti, kerron myös mielelläni lisää puhelimitsekin. :)

ystävällisesti

Suvi-Pilvi Inkeroinen