Sibelius-Akatemian kamariorkesteri konsertoi la 21.4. Paavalinkirkossa

27.2.2018

Sibelius-Akatemia tarjoaa promartoille konserttilippuja erikoishintaan. Linkin kautta voi ilmoittaa vaikka vain itsensä, muutaman hengen porukan tai isommankin ryhmän.

Hei,

Tarjoaisimme mielellämme yhdistyksenne jäsenille alennuslippuja (á 5€)

SIBELIUS-AKATEMIAN KAMARIORKESTERIN KONSERTTIIN Paavalinkirkossa .

Sibelius-Akatemian kamariorkesteri

la 21.4.2018 klo 17.00
Tero Latvala, kapellimestari
Ödön Racz, kontrabasso

Rautavaara: Pelimannit
Bottesini: Konsertto kontrabassolle ja orkesterille No. 2 h-molli
Stravinsky: Apollon Musagéte

Konsertti äänitetään ja kuullaan Yle Radio 1:ssa 4.5. klo 19.02

Jousisoittimista koostuva Sibelius-Akatemian kamariorkesteri esiintyy tunnelmallisessa Paavalinkirkossa Tero Latvalan johdolla.

Konsertin aloittaa Einojuhani Rautavaaran hyväntuulinen, arkaainen Pelimannit-teos, joka pohjautuu eteläpohjalaisiin pelimannisävelmiin. Konsertissa kuullaan myös teoksen jousiorkesteriversiosta aiemmin pois jätetty, pianosarjasta tuttu Jacob Könni -osa, jonka Lauri Ahokas on nyt sovittanut kamariorkesterin käyttöön. Konsertin toisena teoksena kuullaan elinaikanaan ”Kontrabasson Paganiniksi” kutsutun Giovanni Bottesinin virtuoosinen kontrabassokonsertto, jota unkarilainen Ödön Racz saapuu tulkitsemaan. Racz tekee kansainvälistä uraa solistina ja toimii myös Wienin Filharmonikkojen soolobasistina. Konsertin päättää Igor Stravinskyn musiikki balettiin Apollon Musagète, joka vie kuulijansa kreikkalaisen mytologian maailmaan.

Pyytäisin, että ilmoitatte tarvittavan lippumäärän tätä linkkiä https://my.surveypal.com/Ryhm%C3%A4liput--SibAn-kamariorkesterin-konsertti-21.4.2018 käyttäen 13.4.2018 mennessä. Kiitos!

Varatut liput saa ennen konserttia Paavalinkirkon aulassa olevasta lipunmyyntipöydästä yhdistyksenne nimellä.

Ystävällisin terveisin,

Anna Rombach

A n n a   R o m b a c h
General Manager