Sisilialainen jouluruoka -verkkokurssi ke 9.12.

9.11.2020

Testaamme yhdessä Uudenmaan Marttojen kanssa online-ruokakurssia. Valmistamme kurssin aikana Sisilian alueen jouluherkkuja Uudenmaan Marttojen Lillin ohjauksella. Ilmoittaudu mukaan ja tule virittäytymään joulutunnelmaan sisilialaisten makujen kautta!

Tutustumme Sisilian kiehtovaan ruokakulttuuriin. Sisilialainen keittiö on täynnä muhkeita makuja; meren antimia, sitrushedelmiä ja erilaisia juustoja. Valmistamme kurssikerran aikana erilaisia paikallisia ruokia ja alueen jouluherkkuja, kuten täytettyä kalaa ja perunagnoccheja. Ilmoittaudu mukaan ja tule virittäytymään joulutunnelmaan sisilialaisten makujen kautta.

Aika: Ke 9.12. klo 17.00 - 19.00

Paikka: Omassa keittiössä etäopetuksena. Osallistuja tarvitsee oman tietokoneen tai puhelimen internet-yhteydellä ja laitteen peruskäyttötaidot.

Hinta: 20 €/promartta sisältää ruokaohjeet, kauppalistan ja etäopetuksen). Jokainen osallistuja hankkii raaka-aineet itse etukäteen.

Kurssilla valmistetaan 3–4 ruokalajia. Osallistuja voi itse päättää, kuinka monta ruokalajia haluaa valmistaa vai seuraako vain opetusta.

Saat noin viikkoa ennen kurssia ruokaohjeet, ostoslistan, etäkurssilla käytettävän linkin ja ohjeet verkkokurssille osallistumiseen.  Huomioithan, että materiaalit lähetetään siihen sähköpostiin, jolla ilmoittaudut. Olethan tarkkana, että sähköpostiosoitteesi on oikein kirjoitettu ja aktiivisessa käytössä. Varmista myös, etteivät materiaalit tule roskapostiisi.

Erikoisvälineistöä ei tarvita, vaan tavallisilla keittiövälineillä pärjää.

Ilmoittautuminen 9.-20.11.