ProMarttojen rantasiivoustalkoot osana #MEIDÄNMERI-kampanjaa SIIRTYY

2.3.2020

#MEIDÄNMERI-kampanja jatkuu vuoteen 2021. Siirrämme myös rantasiivoustalkoita. Kääritään hihat huhtikuussa 2021!

Itämeri on yksi maailman saastuneimmista meristä. Samalla se on meidän ainoa meremme – meri, jonka hyvinvoinnin haluamme palauttaa. Aika on käymässä vähiin, ja nyt tarvitaan välittömiä, konkreettisia toimenpiteitä useilta eri tahoilta. Yhdistämällä voimamme #MEIDÄNMERI on vielä mahdollista pelastaa.

Vuosi 2020 on Muumien juhlavuosi, jolloin on kulunut 75 vuotta Tove Janssonin ensimmäisen Muumi-tarinan julkaisemisesta. Tämän juhlavuoden kunniaksi Moomin Characters käynnistää #MEIDÄNMERI-kampanjan yhteistyössä John Nurmisen Säätiön kanssa.

John Nurmisen Säätiön tavoite on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville. #MEIDÄNMERI-kampanjan tarkoituksena on lisätä tietoutta Itämeren tilasta ja kerätä varoja John Nurmisen Säätiön työhön meren pelastamiseksi.

ProMartat on mukana kampanjassa. Järjestämme osana kampanjaa rantasiivoustalkoot, joihin kutsumme jäseniä, muita marttoja ja ystäviämme. Lähde siis mukaan ja pyydä kaverikin mukaan talkoisiin. Kääritään yhdessä hihat ja autetaan Muumeja tekemällä konkreettista työtä Itämeren hyväksi!

Aika: ILMOITETAAN MYÖHEMMIN

Paikka: Seurasaari, Helsinki