Grafiikka-workshop ma 3.2.

6.1.2020

Tutustumme linografiikkatekniikkaan. Kaiverramme linolevylle oman taideteoksen, joka painetaan mustalla painovärillä valkoiselle tai värilliselle paperille.

Tutustumme linografiikkatekniikkaan ja kaiverramme linolevylle oman taideteoksen, joka painetaan mustalla painovärillä valkoiselle tai värilliselle paperille.

Linolevy on materiaalina pehmeää ja kaivertaminen on helppoa. Tekniikka sopii sekä aloittelijalle että kokeneelle tekijälle. Voit painattaa työstäsi useita vedoksia. Yhden levyn koko on 150 mm x 210 mm, joka on käytössäsi vapaavalintaisesti, voit käyttää levyn sellaisenaan tai halkaista levyn kahtia ja kaivertaa useamman työn.

Aika: Ma 3.2. klo 17.30-20.00

Paikka: Paints and Friends, Neljäs Linja 28, 00530 Helsinki

Hinta: 47€/promartta

Tilaisuus on tarkoitettu ProMarttojen jäsenille. Mukaan mahtuu 20 osallistujaa. Tilaisuus toteutuu, jos ilmoittautuneita ja maksaneita on vähintään 10.

Ilmoittautuminen on päättynyt. Kurssilla on vapaana pari paikkaa, joita tiedustella sähköpostilla Elinalta promartat@hotmail.com 24.1. mennessä.