Leanaako martta luonnostaan? Luento ma 14.10.

23.9.2019

Käykö Lean-ajattelu hengessä "vie mennessäs, tuo tullessas" martalta ihan luonnostaan? Lääkäri ja Uusimaa 2019 -hankkeen hankejohtaja Kati Liukko luennoi.

Aika: 14.10.2019 kello 17.00-18.15

Paikka: Töölön sairaala, Topeliuksenkatu 5, 00260 Helsinki (opasteet löytyvät pääoven vierestä. )

Hinta: Maksuton

Lean-ajattelu on johtamisfilosofia, joka pyrkii siihen, että tehdään oikeita asioita oikea-aikaisesti, oikeassa paikassa ja oikealla tavalla. Samalla vähennetään turhaa, ollaan joustavia ja avoimia muutoksille. Leania hyödynnetään organisaatioissa, erityisesti muutosjohtamisessa, mutta myös jokapäiväisen toiminnan kehittämisessä ja parantamisessa. Teekekö martta tätä jo luonnostaan - vie mennessään ja tuo tullessaan?

Aiheesta luennoi Kati Liukko, lääkäri ja Uusimaa 2019- hankkeen hankejohtaja. Vahvistamattoman huhun mukaan hän on hyödyntänyt Leania henkilökohtaisessa elämässään leanaamalla mm. vaatekaappinsa ja käsilaukkunsa.

Luennon päätteeksi on varattu aikaa keskustelulle. Mikäli keskustelu jatkuu runsaana, voidaan sitä jatkaa myös töölöläisessä kahvilassa, sillä tässä tilaisuudessa ei ole kahvitarjoilua.

Tilaisuus on tarkoitettu ProMarttojen jäsenille.

Ilmoittaudu täyttämällä lomake viimeistään 9.10.