Sieniretki Sipoonkorvessa ti 3.9.

5.8.2019

ProMarttojen oma sienimartta Johanna ja eräopas Mika järjestävät meille sieniretken myös tänä syksynä!

Aika: Ti 3.9.2018 klo 16.00 - 20.30. Tapaaminen klo 15.45
Paikka: Sipoonkorven kansallispuisto, 04130 Sipoo. Tapaaminen Byabäckenissa (Länsitie 237, Sipoo)

Hinta: 17,50 € per henkilö.

Promarttojen syksyinen sieniretki suuntaa luonnonkauniiseen Sipoonkorven kansallispuistoon, vain pienen ajomatkan päähän Helsingistä. Retken aikana tutustumme sienestyksen ja sienimetsässä suunnistamisen saloihin, ja poimimme tuttuja sekä hieman tuntemattomampiakin ruokasieniä.
Retken kruunaa omasta saaliista retkiolosuhteissa valmistettu maukas keitto.

Retken oppaina ja sieniasiantuntijoina toimivat ProMarttojen sienimartta Johanna Loukomies ja eräopas Mika Aronen.

Retki on tarkoitettu ProMarttojen jäsenille.

Mukaan mahtuu 20 promarttaa (minimiosallistujamäärä on 8 henkeä). Huom, retkellä on sää- ja satovaraus!

Ilmoittaudu mukaan 23.8. mennessä täyttämällä nettilomake. Lähetämme sähköpostilla vahvistuksen ja maksuohjeen. Kerro lomakkeella myös, jos tarvitset kyydin tai olet valmis tarjoamaan kyydin toiselle retkeläiselle. Samalla annat meille luvan välittää yhteystietosi. Johanna lähettää tarkemmat ohjeet noin viikkoa ennen retkeä.