Alvar Aallon jalanjäljillä – Tervetuloa ProMartta-retkelle Paimion parantolaan ja Villa Maireaan! TÄYNNÄ

7.2.2018

Vuosi 2018 on Alvar Aalto 120 -juhlavuosi. ProMartat juhlistaa modernismin mestaria lauantaina 28.4. kokopäiväretkellä Paimion parantolaan ja Villa Maireaan. Retken meille on räätälöinyt Kartanomatkat.

* Huom.! Retki on varattu täyteen. Ilmoittaudu jonottamaan peruutuspaikkaa täyttämällä ilmoittautumislomake. *

Paimion parantola oli Alvar Aallon kansainvälinen läpimurtoteos, Villa Mairea puolestaan Aallon orgaanisen tyylin huikea taidonnäyte. Vierailemme näissä kahdessa mielenkiintoisessa arkkitehtuurikohteessa paikallisoppaan luotsaamilla kierroksilla. Herkullisen buffet-lounaan nautimme Wanhan pappilan pitopöydästä Huittisissa. Ennen paluumatkaa ohjelmassa ovat vielä kunnon pullakahvit Café Modikassa Noormarkussa. Matkaan lähdemme varhain aamulla klo 7.00 Kiasman edestä ja takaisin Helsingissä olemme illalla n. klo 21.15. Lue lisää ja ilmoittaudu täältä Katso retken tarkempi sisältö oheisesta matkaohjelmasta.

Tervetuloa keväiselle arkkitehtuuriretkelle Alvar Aallon upeisiin kohteisiin!